A fogyasztók egyre tudatosabban gondolkodnak arról, hogy mit esznek, és megalapozott döntéseket szeretnének hozni annak alapján, hogy az élelmiszerek hogyan hatnak a saját egészségükre és másokéra, valamint a bolygónk állapotára. A fogyasztók 90%-a olvassa el a csomagoláson feltüntetett információkat a felhasznált összetevők, a tápérték vagy az összetevők eredete után kutatva. Éppen ezért egyre fontosabb a termékek tisztává/tisztábbá és fenntarthatóbbá tétele.
A Classic termékcsalád szinte bármilyen péksüteményhez felhasználható, beleértve a mázakat, töltelékeket, krémeket, fagylaltokat, csokoládé- vagy pralinétöltelékeket, tejtermékeket, turmixokat és még sok mást. Segítségükkel finom ízekkel és étvágygerjesztő színekkel teheti teljessé a legvadabb kreációit is. Fedezze fel megújult, tartósítószer mentes Classic Málna CL gyümölcskészítményünket.
A piacon uralkodó, a sütésre kész leveles termékek legkényelmesebb és bizonyítottan hatékony módszere a „Thaw & Bake” (előfermentált, fagyasztott). Ezek a termékek jelentik a legegyszerűbb megoldást a fogyasztók számára egész nap elérhető, friss minőségű pékáruk terén. A Quick Step alapvető szilárdságot és minőséget biztosít a fagyasztási eltarthatósági idő alatt, de a legújabb textúrázási technológiát is magában foglalja, hogy a leveles péksüteményeknél szükséges „ropogós” hatást biztosítsa.
A régi időket és a hagyományos kenyér ízét előidéző cipó.
Egy igazán friss, rozskovász alapú cipó a nap bármely szakában.
Az élelmiszerek egyre inkább személyre szabottabbá válnak. A fogyasztók ma már úgy tekintenek a táplálkozásra, mint egy önkifejezési forma. Szívesen fogyasztanak a saját igényeikre szabott kenyeret, cukrászsüteményt és csokoládét.
Ha az íz a király, az élmény a királynő. A fogyasztók szeretik, ha lenyűgözik és meglepik őket. Ez nem csak az ételekre igaz. Az átfogó étkezési élmény fontosabb, mint valaha.
Pékáru, cukrászsütemény és csokoládé vásárlásakor az íz az elsődleges szempont. A fogyasztók azonban azt szeretnék, hogy minden érzékszervüket lenyűgözzék.