Taste Tomorrow

Taste Tomorrow

A Taste Tomorrow jelenleg a világ legnagyobb sütő-, cukrász- és csokoládéipari fogyasztói kutatása.

A fogyasztói magatartás megértése vezérli minden cselekedetünket, melynek ismeretében ügyfeleink még sikeresebbé válhatnak. Ahogy a világ folyamatosan változik, úgy az ügyfeleink számára is egyre fontosabb, hogy tudják, mire is számíthatnak a jövőben. Ezért a Puratos elsőként járta be a világot a 2011-es év végén, hogy a fogyasztók körében adatgyűjtést végezzen a sütő-, cukrász- és csokoládéipari termékek kapcsán alkotott véleményükről és fogyasztási szokásaikról. Ennek eredményeként hoztuk létre az egyedülálló Taste Tomorrow kutatási programunkat, ami a globális, valamint helyi szintű fogyasztói és vásárlói magatartás megismeréséhez nyújt részletes betekintést. Ismerje meg a meglévő fogyasztói trendeket, melyek nyomonkövetése mellett törekszünk a legújabbak azonosítására is.

Íz

Pékáru, cukrászsütemény és csokoládé vásárlásakor az íz az elsődleges szempont. A fogyasztók azonban azt szeretnék, hogy minden érzékszervüket lenyűgözzék.

Tudjon meg többet!

Egészség

A fogyasztók egészséggel kapcsolatos elvárásai egyre nőnek. Az egészséges táplálkozás egyszerre jelent többet és kevesebbet. A siker kulcsát azon legfontosabb összetevők kiemelése jelenti, amelyek egészségesek és ízletesek.

Tudjon meg többet!

Frissesség

A fogyasztók minőségérzékelését a frissesség határozza meg, ezért érdemes a frissesség élményének átadására törekedni. Az illat, a sütés ideje, a rövid polcélettartam, a megjelenés és a ropogósság mind nagyon fontos.

Tudjon meg többet!

Kényelem mindenek felett

A fogyasztók az egyre elfoglaltabb életük mellett a legnagyobb kényelmet igénylik. Ma a fogyasztók egyszerű, online rendelési és szállítási megoldásokat várnak el.

Tudjon meg többet!

Kézműves

A fogyasztók a szakértelmet keresik, és hajlandóak többet fizetni a kézműves termékekért. Jelenleg a kézműveseket tartják a legmegbízhatóbb vásárlási helynek a higiénia és az élelmiszerbiztonság tekintetében.

Tudjon meg többet!

Etikus életmód

Az ételek, az életmód és az etikusság szorosan kapcsolódik egymáshoz. A fogyasztók egyre inkább tudatosan szeretnének élelmiszert választani, figyelembe véve személyes értékeiket, a bolygó és a emberek érdekeit.

Tudjon meg többet!

Transzparencia

A fogyasztók elolvassák a csomagoláson lévő információkat. Az egyértelmű termékinformációk hozzájárulnak az átláthatóság megteremtéséhez. A technológia elősegítheti a fejlődést

Tudjon meg többet!

Maximálisan személyre szabott

Az élelmiszerek egyre inkább személyre szabottabbá válnak. A fogyasztók ma már úgy tekintenek a táplálkozásra, mint egy önkifejezési forma. Szívesen fogyasztanak a saját igényeikre szabott kenyeret, cukrászsüteményt és csokoládét.

Tudjon meg többet!

Prémium élmény

Ha az íz a király, az élmény a királynő. A fogyasztók szeretik, ha lenyűgözik és meglepik őket. Ez nem csak az ételekre igaz. Az átfogó étkezési élmény fontosabb, mint valaha.

Tudjon meg többet!