A koronavírus-járvány kitörése hatással volt a fogyasztók mindennapjaira, megváltoztatva életmódjukat, étkezési és vásárlási szokásaikat. A Puratos világszerte fogyasztói felméréseket végez annak érdekében, hogy jobban megérthesse a fogyasztók magatartásának változását és a jövőbeli trendek előrejelzésével segíthessen ügyfeleinek a koronavírus-járvány lecsengése utáni időszakban a megváltozott fogyasztói igényekhez való alkalmazkodásban és a fejlesztés irányainak meghatározásában.
A kínai fogyasztók tapasztalhatták meg először azt, hogy milyen az élet a lezárások fokozatos feloldása után. A Puratos ezért április végén úgy döntött, hogy Kínában kezdi el a kutatását a sütőipari termékekkel kapcsolatos igények alakulásáról.
A kínai fogyasztók aggódnak az egészségük miatt és keresik a higiéniai szempontból megbízható termékeket. Nem meglepő, hogy az egészség, a frissesség és az íz mellett a higiénia is kulcsfontosságú vásárlási kritériummá vált a sütőipari termékek vásárlása során. Az üzleteknek és éttermeknek új higiéniai protokollok bevezetésével kell visszaszerezniük a vásárlók bizalmát mind az ügyfelek, mind az alkalmazottak biztonságának megőrzése érdekében.
A vásárlási magatartás csatorna szerint is változik, ezek közül kettő valószínűleg az átlag feletti teljesítményt fog nyújtani a válság után.
A lezárások idején otthon maradt kínai fogyasztók 68%-a sütött otthon és 95%-a tervezi a jövőben is, hogy ugyanennyit vagy még többet fog otthon sütni. Az előnyök egyértelműek: az otthoni sütés egészségesebbnek tekinthető, nagyszerű családi időtöltés és higiéniai szempontból is jobban kontrollálható.
Az elkövetkező hetekben és hónapokban folytatjuk a sütőiparral kapcsolatos helyi és globális trendek elemzését.
Ha bármilyen kérdése adódna, akkor kérjük, hogy lépjen kapcsolatba a termékszakértőjével.
Megosztunk Önnel pár cikket, hogy segítsünk ebben a kihívásokkal teli időszakban.
További cikkek a weboldalunkon.