Szigorú higiéniai intézkedések, gyorsan változó fogyasztói igények és bizonytalan üzleti körülmények: Hogyan reagálnak a sütő-, a cukrász- és az édesipar szereplői a koronavírusra? Ez a cikk számos példát mutat a nagyvilágból.
A legjobb, amit tehet az, hogyha megtartja a már kialakult rutinokat. Ez megnyugtatóan hathat az alkalmazottaira és így jobban tudnak majd a munkára összpontosítani. Az ügyfeleknek is kényelmes, ha a helyi pékségükben a megszokott termékeket meg tudják vásárolni.
A német Zeit Für Brot törekszik a biztonsági előírások betartására a kézműves pékáru értékesítésekor és hangsúlyozza a közösségi távolságtartás szükségességét, arra bíztatva az embereket, hogy tartsák be a legalább 1,5 méter távolságot, ügyeljenek a padlóra ragasztott jelölésekre és kerüljék a készpénzes fizetést.
A Facebookon az amerikai Bakery Nouveau megosztotta a ‘Cleaning Song’ című dalt, amit a csapatuk közösen talált ki azért, hogy felhívja a figyelmet a higiéniai szabályok betartására.
Az ügyfelek bármikor leadhatják online a rendeléseiket és akár többféle átvételi mód közül is választhatnak. Ezenkívül megkönnyíti a megrendelések feldolgozását is és az ügyfelek igényeinek mind teljesebb kielégítését.
Több vállalkozó minimalizálja a termékválasztékát működésének fenntartása érdekében. De úgy tűnik, hogy a koronavírus egyeseket a kreativitásra ösztönöz.
A San Francisco-i BUTTER& pékség ‘karantén tortákat’ készített és ez megmentette a vállalkozásukat. A tortákat olyan üzenetekkel dekorálták, mint például ‘mosd meg a kezed’ és ‘ne érj hozzá az arcodhoz’.
Sajnálatos módon néhány vállalkozásnak nincs más lehetősége, mint az, hogy teljesen felfüggessze az üzleti tevékenységét.
Reméljük, hogy a boltok bezárása elősegíti a koronavírusgörbe ellaposodását, hamarosan újból kinyithatnak majd és folytathatják a magas minőségű kenyerek, cukrászsütemények és csokoládék készítését.
Ahogy mindenki másnak, úgy a Puratos dolgozóinak is nagymértékben befolyásolja a munkáját és a mindennapi életét a koronavírus miatt kialakult krízishelyzet.
Szeretnénk biztosítani arról, hogy minden szükséges lépést megteszünk annak érdekében, hogy támogassuk Önt és minimalizáljuk az üzletmenetére gyakorolt esetleges kedvezőtlen hatást.
Megosztunk Önnel pár cikket, hogy segítsünk ebben a kihívásokkal teli időszakban.
Ha bármilyen kérdése adódna, akkor kérjük, hogy lépjen kapcsolatba a termékszakértőjével.
Ezt a cikket a jelenleg rendelkezésre álló információk alapján készítettük és folyamatosan frissítjük.
Ha bármilyen ötlete vagy egyéb észrevétele van, akkor kérjük, hogy írja meg az office@puratos.hu e-mailcímre.