Hogyan rendelhetek online a MyPuratos-szal

RENDELJEN ONLINE MYPURATOS FIÓKKAL A

 MyPuratos egy egyszerű online rendelési felület, amely inspirációt, rugalmasságot és kényelmet kínál pékek, cukrászok és csokoládékészítők számára. Kedvenc Puratos alapanyagait a webáruházban megrendelheti, és kiválaszthatja, hogy mikor és hová szeretné kiszállítani őket!

MyPuratos felhasználóként a következőket teheti:

  • Felfedezheti a teljes Puratos termékkínálatot, beleértve az árakat és a készletinformációkat is
  • Rendelhet a nap 24 órájában, a hét minden napján
  • Exkluzív promóciókat élvezhet
  • Az egyszerű újrarendelés előnyeit élvezheti
  • Elmentheti kedvenc receptjeit
  • Kezelheti rendeléseidet és számlázási előzményeit online
  • Fizethet online
Website Image 1920x750 px

Hogyan hozzak létre fiókot?

A My Puratos használatához először fiókot kell igényelnie. Már csak pár lépésre van az első rendeléstől! 

Hogyan rendelhet online?

Már létrehozta a fiókját? Remek! Adja le most az első rendelését online. 

FAQ

  • Fiók létrehozása
  • Használat és navigáció
  • Rendelés
    • Kitöltöttem a regisztrációs űrlapot és beállítottam a jelszavamat, de nem kaptam meg a fiókom aktiválásához szükséges megerősítő e-mailt. Először is ne felejtse el ellenőrizni, hogy a megerősítő e-mail nincs-e a postaládája "Spam/Levélszemét" mappájában. Ha nem találja, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben.

    • 1. lépés: Kattintson a jobb felső sarokban található MyPuratos feliratra, majd a „Regisztráció” gombra.

      2. lépés:Ha már Puratos ügyfél: Adja meg az ügyfélszámát (megtalálja a számlán) és az e-mail címét, majd állítsa be a jelszavát.Ha még soha nem vásárolt semmit a Puratos-tól: Adja meg cége adatait és e-mail címét, majd állítsa be jelszavát. Mielőtt a „Regisztrációs kérelem” gombra kattintana, ne felejtse el bejelölni a „Kijelentem, hogy elolvastam és elfogadom a MyPuratos adatvédelmi irányelveit” négyzetet.

      3. lépés: Kapni fog egy e-mailt egy linkkel a fiókja aktiválásához. Ha az e-mail nem érkezik meg, ne felejtse el ellenőrizni a postafiókja „Spam/Levélszemét” mappáját. Kattintson az e-mailben található linkre, és fiókja aktiválódik. Bejelentkezhet a MyPuratosba.

    • Igen, ez lehetséges. Egy fiókhoz több e-mail cím is tartozhat, amelyek különböző felhasználókhoz vannak társítva. Minden megrendelés ugyanazon a fiókon keresztül történik, és a felhasználók ugyanazokat az információkat fogják látni.

    • Ha nem Puratos ügyfél, regisztrálhat a MyPuratos oldalon ezzel a kóddal link. Miután kitöltötte a regisztrációs űrlapot, e-mailben fog kapni egy megerősítést kérő e-mailt. Miután ez a lépés befejeződött, bejelentkezhet és elkezdheti használni MyPuratos fiókját.

    • Jelszava megváltoztatásához kattintson a jobb felső sarokban található MyPuratos ikonra, majd a „Bejelentkezés” gombra, végül pedig az „Elfelejtette jelszavát? Visszaállítás” gombra. Jelszava szigorúan bizalmas. Kizárólag Ön módosíthatja.

    • Ez jelenleg nem lehetséges. A jövőre nézve megfontoljuk, hogy több fiókhoz is hozzáférést biztosítsunk-e ugyanazzal az e-mail címmel/felhasználónévvel. Jelenleg, ha két vagy több vállalkozása van, amelyek mindegyikének más az adószáma, akkor külön fiókokat kell létrehozni a MyPuratos-on.

    • Kitöltöttem a regisztrációs űrlapot az ügyfélszámommal és az e-mail címemmel, és beállítottam a jelszavamat. Amikor azonban a „regisztráció kérése” gombra kattintottam, egy üzenetet kaptam, amely arról tájékoztatott, hogy a fiókomat nem sikerült létrehozni, és további információkat kell megadnom. MyPuratos fiók létrehozásakor ellenőrizzük, hogy az ügyfélszáma és az e-mail címe megegyezik-e a rendszerünkben megadott adatokkal. Ebben az esetben a fiók automatikusan létrejön. 

      Előfordulhat azonban, hogy a megadott e-mail cím új, és nem egyezik meg a korábban regisztrált e-mail címmel. Vagy egyszerűen az e-mail címe még soha nem volt regisztrálva a rendszerünkben. Ilyen esetekben további információkat kérünk, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a kérés Öntől származik, és senki sem próbálja meg ellopni az Ön személyazonosságát. 

      Miután megkaptuk és ellenőriztük ezeket a kiegészítő információkat, folytathatjuk fiókja aktiválását. Ha 3-4 munkanap elteltével sem fér hozzá a MyPuratoshoz, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk e-mailben, vagy kérje meg termékszakértője segítségét, hogy frissítse ügyféladatait.

    • 1. Lépjen a Receptek menübe:
      2. Ha megtetszik egy recept, kattintson a jobb felső sarokban található szívre. Amikor a szív ki van töltve, az azt jelenti, hogy a receptet hozzáadta a kedvenceihez.
      3. A mentett receptek megtekintéséhez kattintson a „Saját tárhely”, majd a „MyPuratos kezdőlap” menüpontra.
      4. A bal oldali menüben kattintson a „Kedvenc receptjeim” lehetőségre.

    • MyPuratos optimális böngészési élménye érdekében azt javasoljuk, hogy kerülje az Internet Explorer használatát, és használjon más böngészőket, például a Chrome-ot, a Firefoxot vagy a Safarit.

      Kattintson ide a Google Chrome letöltéséhez.

      Kattintson ide a Firefox letöltéséhez.

      Kattintson ide a Safari letöltéséhez.

    • Még nem fejlesztettünk MyPuratos mobilalkalmazást. A jó hír az, hogy a MyPuratos bármilyen eszközről elérhető: számítógépről, táblagépről vagy mobiltelefonról. Alkalmazkodik a képernyő méretéhez. Ha mobiltelefonról böngészik, ne felejtse el használni a központi menüt a navigáláshoz.

    • Androidon 

      Nyissa meg a MyPuratost a böngészőjével, majd kattintson a jobb felső sarokban található három kis pontra; Válassza a „Hozzáadás a kezdőképernyőhöz” lehetőséget. Kattintson a „Hozzáadás” gombra. A parancsikon hozzáadódik a kezdőképernyőhöz. Kattintson rá a MyPuratos-fiókja közvetlen eléréséhez.

    • Kattintson a „MyPuratos főoldal” menüpontra a MyPuratos eléréséhez. A bal oldali menüben kattintson a „Promócióim” menüpontra. Itt megtekintheti az összes exkluzív promócióját.

    • Már bejelentkeztem a MyPuratosba a számítógépemről. Bejelentkezhetek a mobilomon is?

      Igen, egyszerre több eszközön is bejelentkezhet ugyanazzal a felhasználónévvel és jelszóval. Ha a számítógépéről tesz egy terméket a kosarába, egyszerűen frissítse az oldalt a mobilon, hogy lássa a kosár frissítéseit.

    • Az e-mail cím módosításához vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Töröljük a régi fiókot, és Ön újra regisztrálhat "meglévő ügyfélként". Az adatok változatlanok maradnak az új fiókjában.

    • A termékek technikai adatainak megtekintéséhez először be kell jelentkeznie. Ezután lépjen a termékoldalra, és kattintson a termék képei alatt található „Dokumentumok” gombra a technikai adatlap letöltéséhez és megtekintéséhez.

    • 1. Lépjen a Receptek menübe:
      2. Ha megtetszik egy recept, kattintson a jobb felső sarokban található szívre. Amikor a szív ki van töltve, az azt jelenti, hogy a receptet hozzáadta a kedvenceihez.
      3. A mentett receptek megtekintéséhez kattintson a „Saját tárhely” ikonra. Ezután kattintson a központi menüre, majd a „Kedvenc receptjeim” lehetőségre.

    • iPhone-on

      Ez a lehetőség csak Safarival érhető el. Nyissa meg a MyPuratos alkalmazást Safarival, majd kattintson a képernyő alján található, felfelé mutató nyíllal ellátott ikonra; Válassza a „Kezdőképernyőn” lehetőséget; Kattintson a „Hozzáadás” gombra; A parancsikon hozzáadódik a kezdőképernyőhöz. Kattintson rá a MyPuratos-fiókja közvetlen eléréséhez.

    • Kattintson a „MyPuratos főoldal” menüpontra a MyPuratos eléréséhez. A bal oldali menüben kattintson a „Számláim” menüpontra. Itt megtekintheti a számlák listáját a részletes információkkal és a letöltési lehetőséggel.

    • Számítógépén

      A bal oldali menü segítségével navigálhat a MyPuratos különböző részei között.

      Táblagépén vagy mobiltelefonján a központi menü segítségével navigálhat a MyPuratos különböző részei között.

    • Ha már vásárló (érvényes vásárlói számmal rendelkezik): próbáljon meg kijelentkezni, majd újra bejelentkezni fiókjába. A kijelentkezéshez kattintson a jobb felső sarokban található „saját tárhely” lehetőségre, majd a „kijelentkezés” gombra. Ezután kattintson a jobb felső sarokban található MyPuratos feliratra, majd a „bejelentkezés” gombra. Ha már megpróbált kijelentkezni és újra bejelentkezni, és továbbra sem látja a korábban rendelt termékeket, vegye fel velünk a kapcsolatot.

    • Igen, az ügyfélszáma össze van kapcsolva a fiókjával, így a termék ára pontosan megegyezik azzal, amit a termékszakértőtől kap meg.

    • Bármikor visszatérhet a főoldalra. Számítógépen kattintson a jobb felső sarokban található „Saját tárhely”-re, majd a „MyPuratos”-ra: Táblagépen vagy mobilon kattintson a „Saját tárhely” ikonra.

    • Ha több szállítási címe van, a pénztárnál kiválaszthatja az egyiket a kézbesítéshez.

    • Rendelés véglegesítésekor több szállítási dátumot is felkínálnak nekem. Választhatok a szokásos szállítási dátumtól eltérő dátumot? A szokásos szállítási nap változatlan marad, még akkor is, ha a MyPuratos több dátumot is felkínál. Ha bármilyen kérdése van a szállítási dátummal kapcsolatban, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. Kollégánk tájékoztatni tudja Önt a változásokról is, különösen az ünnepnapok tekintetében. 

    • Amikor termékeket teszek a kosárba, látom az animációt, amely jelzi, hogy a termék hozzá lett adva, de egy idő után az ikon eltűnik, és már nem tudom, hogy a szokásos terméklistámon szereplő termékek közül melyek vannak a kosárban. Annak ellenőrzéséhez, hogy mely termékeket tette már a kosárba, egyszerűen kattintson a jobb felső sarokban található "Kosár" ikonra. Jelenleg a kosárba helyezett termékek nem jelennek meg a "Korábban megrendelt termékeim" részben.

    • 1. Miután az összes kívánt terméket a kosarába helyezte, kattintson a jobb felső sarokban található kosár ikonra.
      2. A rendszer átirányítja a „kosár” oldalra. A rendelés leadásához kattintson az oldal alján található „Megrendelés” gombra.
      3. Válassza ki a szállítási és számlázási címét. Ha csak egy címe van, kattintson a „következő” gombra. Ha egynél több címe van, a nyilak segítségével nyissa meg a legördülő menüt, és válassza ki a kívánt lehetőséget.
      4. Válassza ki a következő elérhető szállítási dátumot. Ha több elérhető dátuma van, és nem biztos benne, hogy melyiket válassza, vegye fel a kapcsolatot termékszakértőjével.
      5. Megjelenik egy oldal a rendelés összefoglalásával. Jelölje be a „Kijelentem, hogy elolvastam és elfogadom az általános értékesítési feltételeket” négyzetet, majd kattintson a „Megrendelés” gombra a rendelés véglegesítéséhez.
      6. Megjelenik a „Köszönjük a rendelését!” visszaigazoló oldal, és kap egy visszaigazoló e-mailt.

    • Ha korábban már vásárolt a Puratos-tól, használhatja a szokásos fizetési módjait, és a megállapodott fizetési határidőig fizetheti ki számláit. Ha új ügyfél, online fizetéssel is fizethet. (hitelkártyák, stb.)

    • A rendelés véglegesítésekor megjelenik a „Köszönjük a rendelését!” visszaigazoló oldal, és kapni fog egy visszaigazoló e-mailt. Ha nem látja ezt az üzenetet a rendelés végén, vagy ha nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt, az azt jelenti, hogy a rendelése nem került továbbításra, és nem kerül feldolgozásra. Ha követte a „Rendelés véglegesítése” részben feltüntetett összes lépést, és mégsem látja a visszaigazoló oldalt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben.

    • A termékek csomagolása a termékoldal „Részletek” menüpontja alatt, valamint a „Korábban megrendelt termékeim”-nél  a„Csomagolás” oszlopában található. A rendelt mennyiség biztos lehet benne, hogy mindig a „Csomagolás” részben feltüntetett mennyiségre vonatkozik.

      Ne vegye figyelembe a leírásban szereplő információkat. Ezek logisztikai adatok, amelyek nem felelnek meg a rendelhető mennyiségeknek.

      A figyelembe veendő mennyiség a „Csomagolás” alatt feltüntetett mennyiség: 1 doboz. Még ha a leírás 6x2650ML-es dobozt is jelez, az alapmennyiség egy doboz, a csomagoláson feltüntetett módon. Ha 6 dobozt szeretne rendelni, akkor a + gombbal kell kiválasztania a 6 egységet.

    • Korábban rendelt termékeim”-nél oldalanként 12, 24 vagy 36 terméket jeleníthet meg. Számítógépen válassza ki a kívánt lehetőséget a legördülő menüből. Táblagépen vagy mobilon kattintson a „Keresés” gombra, majd válassza ki a kívánt lehetőséget a legördülő menüből.

    • Új szállítási cím hozzáadásához kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.

    • Ezt a mezőt csak a rendelésével kapcsolatos megjegyzésekhez használja (például: nem talált egy terméket, csak délután érhető el stb.). Egyéb kérdések esetén használja a kapcsolatfelvételi űrlapot.

    • MyPuratos főoldalának bal oldalán található menüben kattintson a "Rendezés Excelben" lehetőségre. Több terméket is hozzáadhat a kosarához egyszerre, ha importál egy Excel fájlt erre az oldalra. Kövesse az alábbi lépéseket:

      1. Töltse le az Excel fájl sablont

      Ezzel a sablonnal adhatja hozzá a termékeket. Kérjük, győződjön meg róla, hogy minden termékhez a helyes termékkódot - referenciaszámot - adta meg.

      A "szerződésszám" mező kitöltése opcionális. Ha nincs szerződése, figyelmen kívül hagyhatja.

      Letöltés

      2. Küldje el a fájlt Miután hozzáadta az összes kívánt terméket az Excel fájlhoz, elküldheti azt, hogy hozzáadja a termékeket a kosarához. Kattintson a "Rendelés Excelből" gombra, majd töltse fel az Excel fájlt. Az importálás több percig is eltarthat a listában szereplő termékek számától függően.

    • Az oldal jobb felső sarkában található a „Kapcsolat” gomb, amellyel elérheti a kapcsolatfelvételi űrlapot. Itt megtalálja elérhetőségünket, e-mail címünket és címünket. Az űrlap kitöltésével konkrét problémákkal is kapcsolatba léphet velünk. Amint lehetséges, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

    • Rendelésének módosításához vagy lemondásához kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.

    • Kattintson a „MyPuratos főoldal” lehetőségre a MyPuratos eléréséhez. A bal oldali menüben kattintson a „Rendelésem” lehetőségre. Itt megtekintheti a rendelések listáját a szállítási állapottal együtt. A rendelésekkel kapcsolatos részletesebb információkért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.

    • Számítógépen

      Használja a bal oldali szűrőket vagy a jobb oldali keresési funkciót. Ha a keresési funkciót használja, írja be a kívánt kulcsszót, és kattintson a nagyító ikonra (vagy nyomja meg az „Enter” billentyűt) a keresés megkezdéséhez.

      Táblagépen vagy mobilon

      Kattintson a „Keresés” gombra. Használhatja az elérhető szűrőket, vagy kereshet kulcsszavakkal.

    • 1. A MyPuratos menüjében (számítógépen oldalsó menü, mobilon vagy táblagépen központi menü) kattintson a „Termék keresése” lehetőségre.
      2. A termék megkereséséhez használhatja a keresősávot vagy a szűrőket.