9 febr. 2023
Napjainkban számos dolog változik, de az apró édességek, cukrászsütemények és a csokoládévariációk szerepe Valentin-napon nem tartozik ide. Február 14-e nagyszerű lehetőséget nyújt a sütő-, cukrász- és csokoládéipar szereplőinek, hogy új ügyfélkörre tegyenek szert, illetve meglévő vásárlóiknak feledhetetlen pillanatokat szerezzenek.
Ez a nap tökéletes alkalom a fogyasztók számára arra, hogy az átlagosnál nagyobb mennyiségben vásároljanak pék- és cukrászsüteményeket, illetve csokoládévariációkat. Mindenki valami különlegességet keres, amivel megajándékozhatja szeretteit.
Az elmúlt évekre visszatekintve azonban láthatjuk, hogy a Valentin-nap már nem csak a párokról szól, egyre többen töltik ezt a napot a barátaikkal vagy a családtagjaikkal. Így ez az időszak kiváló lehetőséget teremthet Önnek, hogy vállalkozása az ínycsiklandó, szívet melengető finomságok célpontjaként tűnjön fel a fogyasztók körében.
Taste Tomorrow fogyasztói kutatásunk kimutatta, hogy a fogyasztók 59%-a egyetért azzal, hogy a dekoratív külsejű késztermék-variációk ízletesebbek. Mindemellett a fogyasztók egyre inkább keresik az olyan vicces, vagy épp szokatlan finomságokat, amelyeket a közösségi média felületein is megoszthatnak ezen a különleges napon.
A fogyasztók számára a cukrászsütemények és édes pékáruk vásárlásánál továbbra is az íz a legfontosabb szempont. 2022-ben a fogyasztók 60%-a nyilatkozott úgy, hogy szívesen kipróbálna új ízeket, vagy egy nem mindennapi ízkombinációt, ami igaz kis mértékű, de nem elhanyagolható emelkedés az előző évekhez képest. A felmérésből az is kiderült, hogy a fogyasztók 67%-a szeretné, hogy egy általa megkóstolt új késztermék legalább egy ismerős összetevőt tartalmazzon. A textúra egy másik kulcsfontosságú tényező, amelyet szintén figyelembe kell venni. Világszerte 3 fogyasztóból 2 szeretne új és különböző textúrájú késztermékeket kipróbálni.
Legyen innovatív, de ne feledje: ahhoz, hogy ezt fogyasztói is pozitívan fogadják, a kézművesség, a tapasztalat és a tudás erős hagyományaira kell építenie.
Taste Tomorrow kutatásunk szerint tavaly óta 70%-kal nőtt a pékáruk online vásárlása. Ez az elmozdulás, amely talán szükségből indult, hirtelen egy folyamatos elvárássá változott. Tavaly 5 fogyasztóból 2 már legalább egyszer megrendelte süteményeit, tortáit vagy finom cukrászsüteményeit online, és hasonlóan sokan jelezték, hogy a jövőben is szeretnének még így tenni. Napjainkban az online jelenlét, valamint az online rendelési és szállítási szolgáltatások nyújtása rendkívüli értéket adhat az Ön vállalkozásának is.
Sokan már hetekkel korábban elkezdenek online Valentin-napi ajándékötleteket keresni. A fogyasztók 47%-a szeret a helyi üzletek termékajánlataiból inspirálódni, amelyeket az interneten fedez fel. Ezzel a lehetőséggel idő előtt népszerűvé teheti mesés szezonális pékáruit, valamint cukrászsütemény választékát! Ha lehetővé teszi vásárlói számára, hogy online adják le rendeléseiket, az akár ki is emelheti Önt a versenytársak közül. A feledékenyek, a későn érkezők és a halogatók számára pedig az Ön közösségi jelenléte kulcsfontosságú lehet abban, hogy segítsen nekik megtalálni a megfelelő ízélményekben gazdag Valentin-napi finomságot, még az utolsó pillanatban is.
A szezonális dekorációk használata nagyszerű módja annak, hogy új forgalmat generáljon és emlékezetes hangulatot teremtsen üzletében. Egy kis extra erőfeszítés a vizuális megjelenés, a szezonális dekorációk és a célirányos csomagolás terén nagyszerűen megtérülhet.
Ha előre feldíszíti üzletét, az arra is emlékezteti vásárlóit, hogy időben leadják rendeléseiket. Az emberek 59%-a megnézi az üzlet vizuális arculatát és a termékkínálatot, mielőtt megvásárolna valamit.
Hogy segítsünk a Valentin-napi üzleti dekorációban, készítettünk néhány gyönyörű posztert, matricát és még sok más anyagot, amelyet Ön is letölthet és szabadon felhasználhat.
A kézműves pékek, cukrászok és csokoládékészítők vásárlóinak fő motivációja a kézművesség és a személyes megközelítés. Bár egyre többen vásárolnak online, a globális fogyasztók 77%-a nem szeretné, ha a fizikai boltok eltűnnének. A Valentin-nap tökéletes alkalom arra, hogy extra lépéseket tegyen és megmutassa, hogy mennyire törődik vásárlóival. Egy elegáns piros szalag a csomagolás köré, vagy egy egyszerű Valentin-napi címke (amely akár kártyaként is használható), tökéletes kiegészítője lehet késztermékének. Az utolsó pillanatban ajándékot vásárló fogyasztókra ez különösen nagy hatással lehet és mindenképp értékelni fogják!
Inspirációra van szüksége a Valentin-napi kártyákhoz? Töltse le az általunk készített sablont!
Reméljük, hogy segíthettünk Önnek és sikerült inspirációt szereznie az általunk összegyűjtött tippekből, hogy a lehető legtöbbet hozhassa ki a közelgő Valentin-napból. Ha bármilyen kérdése van, vagy támogatásra, segítségre lenne szüksége, vegye fel a kapcsolatot velünk még ma!