17 nov. 2022
A legutóbbi (2022 áprilisi) Taste Tomorrow fogyasztói kutatásunk szerint az emberek 96%-át aggasztja az infláció, a növekvő árak, valamint ezek együttes, háztartási kiadásaikra gyakorolt hatása. Kifejezetten az élelmiszerárak növekedése a 3 leginkább aggasztó probléma egyike a fogyasztók számára.
Kutatásainkból kiderül az is, hogy a fogyasztók 56%-a várhatóan még nagyobb figyelmet fog fordítani a termékek árára. Éppen ezért fontos, hogy az áremelkedéseket szem előtt tartva Ön is olyan megoldásokat vezessen be, amelyekkel a vásárlói segítségére lehet.
A közelmúltban világszerte történt események miatt számos iparág olyan kihívásokkal néz szembe, amelyekkel korábban soha nem találkozott. A sütő-, cukrász- és csokoládéiparban ezek az események mind kihatással vannak az alapanyagok elérhetőségére, a nyersanyagok árára és egyes hozzávalók beszerzésének logisztikájára.
A Puratosnál büszkék vagyunk arra, hogy innovatív megoldásokat kínálunk. Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy ügyfeleink segítségére legyünk a terhek enyhítésében - legyen szó alternatív, alacsonyabb költségű alapanyagokról, általános tanácsadásról, vagy az ügyfelek felé tett áremeléssel kapcsolatos kommunikációról. Célunk, hogy teljes átláthatóságot biztosítsunk ebben az időszakban is. Jelen vagyunk, hogy segíthessünk!
Az alapanyagok ára folyamatosan növekszik és néhányuk beszerzése egyre nehezebbé válik a kialakult ellátási lánc problémák miatt. És bár számos kulcsfontosságú alapanyag ára drasztikusan emelkedik, tagadhatatlanul szükség van ezekre az alapanyagokra - de nem szabad, hogy az ár a megfizethetőség rovására menjen.
A Puratosnál a költségek csökkentésére összpontosítunk azáltal, hogy alternatív alapanyagokat kínálunk anélkül, hogy az ízt vagy a minőséget befolyásolnánk.
Néhány ezek közül az alapanyagok közül:
Amellett, hogy néhány alapanyag megváltoztatásával csökkentheti költségeit anélkül, hogy ez a késztermékek ízének és minőségének rovására menne, összeállítottunk egy praktikus listát, amely segítheti csökkenteni a napi kiadásait.
A tudás hatalom. Vállalkozásként jó, ha pontosan tudja, mire fordítja az anyagiakat. Ezen a tudatosságon keresztül ismerheti fel, melyek azok a bizonyos dolgok, melyeken változtatni szükséges, hogy költségeit csökkenteni tudja.
Például egy összetevőből folyamatosan túl sokat vásárol? Vagy egész nap egy olyan berendezést használ, amelyet elég lenne csak egy órára működtetni? Néhány ilyen költség apróságnak tűnhet, de folyamatosan összeadódva már komoly összeget tesznek ki. Végezzen tehát mélyreható vizsgálatot a kiadásaival kapcsolatban és kísérje figyelemmel, mi az, amire valóban szüksége van.
Az élelmiszerpazarlás jelentős költséget jelent. Könnyen belefuthatunk abba, hogy elszámoljuk magunkat és ezáltal a megrendelés során több alapanyag kerül a listára, mint amennyi ténylegesen szükséges lenne. Azt javasoljuk, hogy törekedjen csak annyit rendelni, amennyire szüksége van. Ezáltal az anyagiakon is spórolhat és a bolygónak is jót tesz.
Elsőre talán nem is gondolná, de a mérleg rendszeres használatával is sokat spórolhat. Ha minden termékhez pontosan méri ki a hozzávalókat, az segítségére lehet az élelmiszerpazarlás csökkentésében, mivel pontosan tudni fogja, hogy az egyes alapanyagokból mennyi szükséges, és a technológiai folyamat során minimális hiba léphet csak fel. Ha a hozzávalókról és a pontos mennyiségekről receptkártyákat is készít, az segítséget nyújthat abban az esetben, amikor új munkavállalók csatlakoznak csapatához: ők ahelyett, hogy találgatnának és túl sokat használnának egy-egy alapanyagból, pontosan tudni fogják, hogy mit kell tenniük és miből mennyit kell használniuk.
Az energiaárak folyamatos emelkedése miatt elengedhetetlen, hogy odafigyeljünk az energiafogyasztásra! A megfelelő elhelyezéssel, hőmérséklettel, napi használattal és karbantartással jelentősen csökkentheti hűtőszekrénye és fagyasztója energiafogyasztását.
A "költségnövekedés" soha nem az a kifejezés, amit bárki is hallani szeretne, de ezekben az időkben nem sokat tehetünk azért, hogy elkerüljük ezeket. Fontos azonban az ezzel kapcsolatos kommunikáció – véleményünk szerint jobb erről tájékoztatást adni, mintha egyáltalán nem vennénk tudomást róla.
Legfrissebb(2022. áprilisi) Taste Tomorrow fogyasztói kutatásunk kimutatta, hogy a bizalom és a minőség továbbra is rendkívül fontos a vásárlók számára. Az Ön munkája és szakértelme az, amiért a fogyasztók hajlandóak visszatérni. Így a teljes átláthatósággal és az állandó költségnövekedéssel kapcsolatos aggodalmak kiküszöbölésével megőrizheti a bizalmat Ön és a vásárlói között. A megnövekedett költségek közlése azt is lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy felmérjék a háztartási kiadásaikat és számoljanak az esetleges extra kiadásokkal, azonnal megszüntetve az ismeretlenséggel kapcsolatos aggodalmakat.
Ha szeretne többet megtudni arról, hogyan segíthetünk Önnek és vállalkozásának optimális szinten tartani költségeit, valamint alkalmazkodni a nehéz piaci körülményekhez, lépjen kapcsolatba velünk még ma , és dolgozzunk együtt a megoldáson.