A szerény kezdetektől, egészen a globális sikerek eléréséig tartson velünk az utunkon és ismerje meg történetünket!
Belgiumban, egy garázsban indított családi vállalkozásból nőttük ki magunkat mára egy nemzetközi cégcsoporttá, amely a világ 80 országában van jelen, 9 200 munkavállalót foglalkoztat, 93 innovációs központtal és több mint 65 gyártóüzemmel rendelkezik. Hatalmas büszkeséggel tekintünk vissza az elmúlt évszázad kemény munkájára, a bátor vállalkozói döntéseinkre és a leginnovatívabb termékeinkre. Hálásak vagyunk munkavállalóinknak és ügyfeleinknek, hogy velünk tartottak ezen a hosszú úton és bízunk benne, hogy a következő száz évben is együtt érhetünk el üzleti sikereket.
A Puratos nevet elsőként az 1930-as években kezdtük használni üzleti és márkanévként. Ekkor már több mint 36 termékkel rendelkezett a vállalkozásunk. A Pura-Malté óriási sikere után folytattuk az egészséges kenyerek iránti kutatásainkat. Így jött létre a Germo Blè - mely egy magas vitamintartalmú kenyér - és a Pan'Or – ami pedig egy diétás kenyér keverék. Az emberek világszerte arra törekszenek, hogy egészségesebben éljenek, tovább élvezhessék az életet és egy jobb világban élhessenek. Ezért a Puratosnál fontos számunkra, hogy innovatív és egészséges megoldásokat kínáljunk.
Az 1960-as években a belgiumi Brüsszel külvárosában, Groot-Bijgaardenben alakítottuk ki a központunkat, ahol a mai napig megtalálhatóak vagyunk. A Puratos család második generációja is ekkor csatlakozott a vállalathoz. Ők hamarosan a nemzetközivé válás új korszakát nyitották meg, új, innovatív termékeket vezettek be és sokszínűvé tették termékpalettánkat.
A 90-es évek végére a Puratos volt az egyetlen olyan vállalat az ágazatban, amely egy nagy teljesítményű adalékanyag vagy sütőipari keverék összes szükséges összetevőit házon belül állította elő. Ekkor indítottuk el a Sapore néven ismert por alapú ízkovász termékcsaládunkat is. Minden Sapore termék egy-egy híres opera alkotásról kapta a nevét, mint például a Traviata, a Norma, az Oracolo és még sok más.
Az ügyfelekkel való szoros kapcsolattartás már a vállalatunk megalapításakor központi szerepet töltött be cégünk életében. Ahogy a világ folyamatosan változik, úgy az ügyfeleink számára is egyre fontosabb, hogy tudják, mire is számíthatnak a jövőben. Ezért a Puratos elsőként járta be a világot a 2011-es év végén, hogy a fogyasztók körében adatgyűjtést végezzen a sütő-, cukrász és csokoládéipari termékek kapcsán alkotott véleményükről és fogyasztási szokásaikról. Ennek eredményeként hoztuk létre az egyedülálló Taste Tomorrow kutatási programunkat, ami a globális, valamint helyi szintű fogyasztói és vásárlói magatartás megismeréséhez nyújt részletes betekintést. A meglévő fogyasztói trendek nyomon követése mellett törekszünk a legújabbak azonosítására is.
Sütiket használunk annak érdekében, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújhassa a weboldalunk, hogy azonosíthassuk az ismételt látogatásokat és a felhasználói preferenciákat, valamint mérhessük és elemezhessük az oldal forgalmát. Ha többet szeretne megtudni a sütikről - beleértve azok letiltásának módját - tekintse meg a süti szabályzatunkat. Az "Elfogadom a sütibeállításokat" gombra kattintva hozzájárul az összes süti használatához.