Fogyasztói trend - Transzparencia

A fogyasztók fontosnak tartják a csomagoláson lévő információkat. Az egyértelmű termékinformációk hozzájárulnak az átláthatóság megteremtéséhez

A fogyasztók egyre tudatosabban gondolkodnak arról, hogy mit esznek, és megalapozott döntéseket szeretnének hozni annak alapján, hogy az élelmiszerek hogyan hatnak a saját egészségükre és másokéra, valamint a bolygónk állapotára. A fogyasztók 90%-a olvassa el a csomagoláson feltüntetett információkat a felhasznált összetevők, a tápérték vagy az összetevők eredete után kutatva. Éppen ezért egyre fontosabb a termékek tisztává/tisztábbá és fenntarthatóbbá tétele.

Fedezze fel a trendhez kapcsolódó termékeinket

Classic Málna CL

Classic Málna CL

A Classic termékcsalád szinte bármilyen péksüteményhez felhasználható, beleértve a mázakat, töltelékeket, krémeket, fagylaltokat, csokoládé- vagy pralinétöltelékeket, tejtermékeket, turmixokat és még sok mást. Segítségükkel finom ízekkel és étvágygerjesztő színekkel teheti teljessé a legvadabb kreációit is. Fedezze fel megújult, tartósítószer mentes Classic Málna CL gyümölcskészítményünket.

Quick step croissant CL

Quick step croissant CL

A piacon uralkodó, a sütésre kész leveles termékek legkényelmesebb és bizonyítottan hatékony módszere a „Thaw & Bake” (előfermentált, fagyasztott). Ezek a termékek jelentik a legegyszerűbb megoldást a fogyasztók számára egész nap elérhető, friss minőségű pékáruk terén. A Quick Step alapvető szilárdságot és minőséget biztosít a fagyasztási eltarthatósági idő alatt, de a legújabb textúrázási technológiát is magában foglalja, hogy a leveles péksüteményeknél szükséges „ropogós” hatást biztosítsa.

Inspirálódjon ízletes receptjeink egyikéből

Falusi cipó

Falusi cipó

A régi időket és a hagyományos kenyér ízét előidéző cipó.

Rozscika

Rozscika

Egy igazán friss, rozskovász alapú cipó a nap bármely szakában.

Ismerje meg a többi trendet is

Maximálisan személyre szabott

Maximálisan személyre szabott

Az élelmiszerek egyre inkább személyre szabottabbá válnak. A fogyasztók ma már úgy tekintenek a táplálkozásra, mint egy önkifejezési forma. Szívesen fogyasztanak a saját igényeikre szabott kenyeret, cukrászsüteményt és csokoládét.

Prémium élmény

Prémium élmény

Ha az íz a király, az élmény a királynő. A fogyasztók szeretik, ha lenyűgözik és meglepik őket. Ez nem csak az ételekre igaz. Az átfogó étkezési élmény fontosabb, mint valaha.

Íz

Íz

Pékáru, cukrászsütemény és csokoládé vásárlásakor az íz az elsődleges szempont. A fogyasztók azonban azt szeretnék, hogy minden érzékszervüket lenyűgözzék.