Sensobus

inside_Sensobus
A Puratos „Szenzo-busz" egy egyedülálló koncepció, amely lehetővé teszi a fogyasztók közvetlen megszólítását és így választási preferenciáik feltérképezését és megértését. A koncepció alapját egy teljesen felszerelt mozgó érzékszervi labor jelenti, amely gyakorlatilag minden helyszínre telepíthető. Ennek köszönhetően közvetlenül a vásárlás helyszínén nyílik lehetőség a különböző felmérések elvégzésére.
A „Szenzo-Busz" felmérések jelenleg Észak-Amerika, valamint Európa területén állnak rendelkezésre. A „Szenzo-buszon” keresztül ebben a két régióban akár naponta 300 fogyasztóval is kapcsolatba kerülhetünk és szakértőink segítségével mérni és rögzíteni tudjuk preferenciáikat. Az így összegyűjtött információkat kutatóink rendszerezik és struktúrált módon tárolják, majd számos elemzéshez használják fel annak érdekében, hogy ügyfeleink egy adott földrajzi régióban mindig azokat a termékeket kínálhassák, melyeket a fogyasztók valóban keresnek.
A „Szenzo-Busz" használata egy valóban gyors és hatékony módja annak, hogy a termékekkel kapcsolatos preferenciákat, érzelmi viszonyt, kötődést és motivációs tényezőket feltérképezzük, majd üzleti tevékenységünket ezeknek a jellemzőknek a figyelembevételével alakítsuk ki. A módszer előnye, hogy segítségével közvetlen kapcsolatba kerülheünkt a fogyasztókkal, mindezt a tényleges napi vásárlások helyszínén.