Vásárlóismeret

city-snacking
A Puratos folyamatosan újít. Annak ellenére, hogy a technológia alapvető szerepet játszik a fejlesztések során, legalább ennyire fontos, hogy az innováció mindig a fogyasztói igények kielégítéséből fakadjon. Számunkra ez maga a szenvedély. Helyi és nemzetközi fogyasztói, vásárlói felméréseket végzünk, trendeket elemzünk, érzékszervi vizsgálatokat szervezünk - mindezt azért, hogy az általunk kifejlesztett módszerekkel szorosan figyelemmel tudjuk kísérni, hogy pontosan mi motiválja a fogyasztókat döntéseik során. Ön, mint partnerünk, e kutatási eredményekből részesül, mikor termékeinket vásárolja.

Amellett, hogy a folyamatosan változó gazdasági környezet üzleti dinamikát generál szerte a világon, van néhány olyan megatrend, melyek igazodási pontot jelentenek az élelmiszeripari vállalkozások számára. Ilyen az egészséghez, a kényelemhez, a táplálkozáshoz, az örömhöz és az ízekhez fűződő viszonyunk.

Emésztés

Trend: A férfiak és a nők manapság egyaránt olyan emésztési problémákkal küzdenek, melyek világszerte aggodalomra adhatnak okot. Általános vélekedés, hogy az ételek minőségének fejlesztése segít e problémák leküzdésében (gondoljunk csak a probiotikumokkal vagy a tejfehérjékkel kapcsolatos emésztéshez kötődő kutatásokra). A sütő- és cukrászipari szereplőkkel kapcsolatban világszerte hasonlóképp elvárás, hogy maximális mértékben foglalkozzanak e problémával.

Megoldás: A Puratos és a Fugeia közösen létrehoztak egy szövetséget, mely céljául tűzte ki, hogy egy olyan kenyeret alkosson, mely megfelel az egészségügyi előírásoknak. Ez a termék ellenáll a sütési folyamat speciális hatásainak és nem igényel különleges tárolási feltételeket.

Zsírcsökkentés

Trend: Az elhízás olyan globális jelenség, amely egyre szélesebb rétegeket érint. Így az egyre alacsonyabb zsírtartalmú ételek iránti igény is folyamatosan növekszik. A fogyasztók egyre tudatosabb módon figyelnek a súlyukkal kapcsolatos kérdésekre és folyamatosan keresik azokat a megoldásokat, melyek segítenek a táplálkozásukat helyes irányba terelni. Ennek eredményeként a táplálkozási információkat ma már nem csak egy szűk réteg, hanem minden fogyasztó keresi a címkéken, és a tudatos fogyasztói magatartás valóságos motorjává vált a fogyasztói döntéseknek.

Megoldás: A Puratos által indított Puralism alternatívát kínál a hagyományos zsírok helyettesítésére. Segítségével a fogyasztók úgy csökkenthetik a zsírbevitelt, hogy a fogyasztott kenyerek és sütemények íze változatlan élvezetet nyújt.

Csökkentett só bevitel

Trend: Különösen pékségek életében fontosak a nátriumbevitel csökkentésével kapcsolatos lehetőségek, hiszen ez a trend szinte minden terméküket érinti.

Megoldás: A Puratos által kínált Sapore termékskálában található Nabucco fejlesztés, mely segít a kovász természetes ízét, hatását, jellegét megőrizni, miközben egyúttal lehetővé teszi a sómennyiség bevitelének csökkentését is.

Egyszerűség

Trend: Az „egyszerűség", mint trend azt jelenti, hogy napjainkban felértékelődött a termékek összetevőinek hitelessége (tehát ne tartalmazzanak mesterséges és egészségtelen összetevőt). A fogyasztók egyre szkeptikusabbak az olyan élelmiszerekkel kapcsolatban, melyek azonnali előnyöket kínálnak. Ételeink hagyományos, tradicionális értékeit régóta ismerjük, és ezt várjuk el ma is a megvásárolt termékektől legyen az kenyér vagy gyümölcs. Minden élelmiszerrel kapcsolatban meghatározó elvárás az egészségesség.

Megoldás: A Puratos minden termékét e törekvésnek és elvárásnak rendeli alá. Hiteles alapanyagok, egészséges termékek.

Egyedi csomagolás

Trend: Régen egy terméket becsomagoltunk és lezártunk. Manapság ezzel ellentétben fel kell készülnünk arra, hogy a termékeket a fogyasztási igényeknek megfelelően akár több kisebb adagban szeretnék felhasználni. Ez a tendencia egyre inkább terjedőben van.

Megoldás: A Puratos ügyfeleinek igényeire válaszolva kifejlesztette a kényelmesebb használhatóságot nyújtó csomagolási módszerét. Így kényelmesebb és könnyebb adagolhatóság mellett változatlan frissességi idővel lehet a termékeket felhasználni, ezzel is rugalmasan alkalmazkodva a fogyasztói igényekhez.

Prémium kategória és hitelesség

Trend: A piacon egyre inkább teret nyer a kényeztetéssel kapcsolatos igény. A vásárlók körében reneszánszát éli a vásárlással, a megvásárolt termékkel kapcsolatos élmény hangsúlyozása. Jó példa erre az egyre növekvő érdeklődés a helyben készült termékek iránt, annak ellenére, hogy ezek a termékek akár egyúttal magasabb árat jelentenek.

Megoldás: A Belcolade termékpaletta tartalmazza a legfinomabb eredeti csokoládékat, melyek mindegyike páratlan a maga nemében és olyan egyedi, különleges ízt képvisel, mely méltán világhíres.

Íz

Trend: Íz ... amely nem csak magát a fizikai ízlelést jelenti, hanem a teljes folyamatot, például akár az illatokat is. Ez az érzékszervi kavalkád jelenti az innovációnk egyik mozgatórugóját. Fogyasztóink több, mint 90%-a úgy vélekedik, hogy az íz érzékelésünk komplex együttese alapvetően meghatározza egy élelmiszerhez fűződő viszonyunkat.

Megoldás: A Puratos által kínált íz befolyásoló termékek mindegyike olyan tájegységekhez kötődik, mely a világ meghatározó részéről származik és tradicionális ízt, valamint különleges élvezeti értéket biztosít.